هاست

خرید هاست

چرا انتخاب و خرید هاست برای وبسایت اهمیت دارد؟

هاست به بخشی از سرور گفته میشود که در آن فایل ها، تصاویر، متون، کدهای نوشته شده توسط برنامه نویسان و در کل تمامی اطلاعات وبسایت شما بارگذاری و نگهداری می شود،  پس از این رو بسیار پراهمیت است که تمامی اطلاعات شما بر روی هاست نگهداری میشود و اگر اتفاقی برای وبسایت شما بیوفتد با بکاپ گیری میتوان اطلاعات وبسایت را برگرداند و اگر هاست شما هاست خوب و مناسبی نباشد ممکن است اطلاعات سایت شما برای همیشه از بین بروند.

برای شناخت بهتر در انتخاب هاست باید بدانید که هاست خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

 

ویژگی های یک هاست خوب چیست؟

همیشه در دسترس باشد و قطعی های پی در پی نداشته باشد.

یک هاست خوب باید همیشه یعنی بیست و چهار ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در دسترس باشد، در اینصورت کاربران و مشتریان سایت شما همیشه و در هر زمانی میتوانند به سایت شما دسترسی داشته باشند.

پرسرعت باشد تا وبسایت با سرعت بالا برای کاربران باز شود.

در صورتی که سرعت هاستی که برای وبسایت خود انتخاب میکنید خوب نباشد کاربران شما ممکن است به علت دیر لود شدن سایت از دیدن و گشتن در سایت شما منصرف شوند و در سایت رقبای شما محصول و یا خدمات مورد نیاز خود را تهیه کنند. پس در هنگام خرید هاست به سرعت هاست انتخابی بسیار دقت کنید.

امنیتی بالا داشته باشد.

امنیت هاست از این رو بسیار حائز اهمیت است که از هک شدن سایت و آسیب رساندن هکرها به وبسایت شما محافظت میکند. شرکت های ارائه دهنده هاست موظف هستند از امنیت وبسایت شما محافظت کنند.

پشتیبان گیری منظم

گرفتن نسخه پشتیبان یا بک آپ گیری از سایت باید به طور منظم گرفته شود که اگر سایت شما هک بشود ، افزونه اشتباه نصب شود و …. و یا حتی بخشی از وبسایت شما پاک شود بتوان به راحتی اطلاعات را بازگردانی کرد که اگر این بک آپ گیری به طور منظم مثلا روزانه انجام نشود ممکن است اطلاعاتی که بازگردانده میشود اطلاعات بسیار قدیمی باشد و بسایری اطلاعات جدیدی که در سایت وارد شده است قابل بازگرداندن نباشد.

قابلیت افزودن دامنه های مختلف راداشته باشد

در صورتی که چند دامنه برای وبسایت خود خریداری کرده اید و یا قصد دارید در آینده دامنه های دیگری را خریداری کنید به این نکته توجه داشته باشید که هاستی خریداری کنید که قابلیت اضافه کردن دامنه را داشته باشد. با توجه به نوع کسب و کار شما این مورد میتواند بسیار حائز اهمیت باشد.

پشتیبانی قوی داشته باشد

یکی از مهمترین ویژگی های هاست خوب،  پشتیبانی درست و دقیق شرکت ارائه دهنده هاست است. قبل از خرید هاست حتما مطمئن شوید پشتیبانی شرکت ارائه دهنده پاسخگو در زمان مشکلات سایت شما باشد.

در نهایت برای انتخاب یک هاست مناسب برای وبسایت خود باید میزان اطلاعاتی که بارگذاری خواهد شد و نوع وبسایت خود را مشخص کنید.

 

هاست هایی که در شرکت سینافراز ارائه میشوند با در نظر گرفتن نیاز وبسایت شماست که بسته به حجم اطلاعات و مواردی که در انتخاب یک هاست مناسب کسب و کار شماست هاست اختصاصی و یا اشتراکی، هاست ایران و آلمان و … انتخاب خواهد شد.

برای خرید هاست و اطلاع از قیمت وخرید هاست اختصاصی با مشاوران ما در صفحه تماس با ما ارتباط باشید.